+421 915 420 295 +421 915 420 295 | E-R 9:00 - 16:00
Facebook Youtube Instagram
Odavad pihustid - veebipood
0
Korv
Košík
0,00 €

Menu

Saadetise kindlustus - Tingimused

Saadetuskindlustus - teenusetingimused

Lacnepostreky pakub ostjatele kindlustunnet, et juhul, kui ostja poolt Lacnepostreky OÜ-lt ostetud kaup kahjustub transpordi ajal, pakub Lacnepostreky teenust "Saadetuskindlustus", lacnepostreky s.r.o. arveldab nõude võimalikult kiiresti vastavalt käesolevatele tingimustele.

I. Teenuse määratlus

  • Lacnepostreky s.r.o. kohustub pärast teenuse ostmist menetlema esmajärjekorras nõudeid, mis puudutavad transpordil kahjustatud kaupa.
  • See kehtib kõigi Lacnepostreky.sk-s pakutavate transpordiliikide kohta.
  • Ostjal on teenuse kasutamiseks aega 14 päeva alates kauba kättesaamisest.
  • Teenust saab osta ainult üks kord tellimuse kohta. Teenus kehtib kõigi tellimuses olevate toodete kohta.
  • Teenus ei ole kindlustus ega muu teenus, mida osutatakse kindlustustegevuse raames.

II. teenuse ostmine koos kaubaga

  • Igal ostjal on võimalus osta teenus koos iga kaubatellimusega, mille puhul teenust pakutakse.
  • Ostja tasub teenuse hinna koos kaubaga, millega koos teenus ostetakse.
  • Teenus on ostukviitungil selgesõnaliselt märgitud
  • Teenuse hind on 0,5 eurot koos käibemaksuga (0,42 eurot ilma käibemaksuta).

III. Teenuse tagasiostmine

  • Teenust ei ole võimalik tagasi osta.

IV. Teenuse kohaldamise viis

  • Teenuse tagasiostmiseks peab ostja müüjale selgesõnaliselt teatama, et ta ostab teenuse tagasi.
  • Teenuse kasutamine on võimalik ainult ühel järgmistest viisidest
    • isiklikult Lacnepostreky filiaalis;
    • eemalt e-posti või klienditeenindusliini kaudu, mille puhul on vajalik fotodokumentatsioon kahjustatud paki kohta; hiljem Lacnepostreky s.r.o.lepib ostjaga kokku, kuidas kahjustatud kaup tagasi lattu transporditakse (kas üleandmine filiaalis, Lacnepostreky poolt korraldatud kogumine või kauba saatmine aadressile:



Lacnepostreky Brnianska 2343 911 05 Trenčín

  • Kui ostja saadab kauba, peab kaup olema transpordiks sobivalt pakitud, et vältida edasisi kahjustusi.
  • Saadetise kahjustumise korral ostja
    • Esitab Lacnepostrekyle kogu teenuse kasutamiseks vajaliku teabe, st eelkõige Lacnepostrekyle ostetud kauba identifitseerimisandmed; kui teenust ei kasutata filiaalis, siis ka fotod kahjustatud kaubast ja
    • anda kaup koos kõigi lisaseadmetega Lacnepostrekyle üle või toimetada see kohale teatamise ajal kokkulepitud viisil. teenuse osutamisest (välja arvatud juhul, kui ostja ja Lacnepostreky lepivad kokku, et kumbki pool ei nõua kauba tagastamist müüjale)..

Alles pärast eespool nimetatud tingimuste täitmist hakkab kulgema kahjustatud saadetise reklamatsiooni menetlemise tähtaeg.

V. Transpordinõude käsitlemine pärast teenuse taotlemist

  • Kui teenuse eest esitatakse nõue 3 päeva jooksul pärast kauba kättesaamist: Lacnepostreky filiaal teavitab ostjat viivitamata sellest, kas tema nõue on rahuldatud või mitte, välja arvatud juhul, kui tegemist on keerukama juhtumiga, mis nõuab tehniku või vedaja hinnangut. Sellisel juhul teavitame klienti 24 tunni jooksul pärast reklamatsiooni esitamist (kehtib ainult tööpäevadel). Kui kaebus hinnatakse põhjendatuks, pakub Lacnepostreky ostjale konsultatsiooni kaebuse lahendamise võimalike viiside kohta (nt kauba asendamine, tagasimaksmine jne).
  • Kui teenuse kohta esitatakse pretensioon 4 kuni 14 päeva jooksul alates kauba kohaletoimetamisest mis tahes eespool nimetatud viisil, teavitab Lacnepostreky ostjat24 tunni jooksul pärast teenindusnõude esitamist, milline on järgmine tegevus seoses kliendi esitatud transpordinõuetega (kehtib ainult tööpäevadel).

VI. Teenust ei saa nõuda:

  • Korduvalt samale tootele.
  • Kauba puhul, millel on katkised kaitsetihendid, informatiivsed kleebised, seerianumbrid või kaubad, millel on kasutamisest tingitud kulumismärgid jne.
  • Kaupade kahjustuste puhul, mis ei ole tekkinud transpordil, st näiteks kahjustuste puhul, mille põhjuseks on
    • kauba mehaaniline kahjustus,
    • elektrilised ülepinged (nähtavalt põlenud komponendid või trükkplaadid),
    • kauba kasutamine tingimustes, mis ei vasta müüja või tootja poolt otseselt ette nähtud keskkonna temperatuurile, tolmususele, niiskusele, keemilistele ja mehaanilistele mõjudele,
    • kauba ebaõige paigaldamine, käsitsemine, käitamine või hooletusse jätmine,
    • kui kaup või selle mis tahes osa on kahjustatud arvutiviiruse poolt,
    • kui viga ilmneb ainult tarkvaras, mille puhul ostja ei suuda tõendada seaduslikke omandamisviise, või kui see tuleneb loata tarkvara ja tarbekaupade kasutamisest,
    • kaup on kahjustatud liigse koormamise või dokumentatsioonis või üldpõhimõtetes sätestatud tingimuste vastase kasutamise tõttu,
    • kvalifitseerimata manipuleerimine või parameetrite muutmine,
    • ostja poolt muudetud kaup (värvimine, painutamine jne), kui defekt tuleneb sellisest muutmisest,
    • valesti teostatud BIOSi või püsivara uuendamise korral,
    • kaup on kahjustatud looduslike elementide või vääramatu jõu tõttu,
    • ebaõige või vigase tarkvara kasutamine,
    • ebaõige või mitteoriginaalsete tarbekaupade kasutamine või sellest tulenev kahju, välja arvatud juhul, kui selline kasutamine on tavapärane ja seda ei ole lisatud kasutusjuhendis ette nähtud.
  • Teenus ei kehti kahjujuhtumite puhul, mis tekivad kauba transportimisel ostjalt müüjale teenuse kasutamise korral või õiguse kasutamise korralostja-tarbija õigus lepingust taganeda seaduses ettenähtud 14-päevase tähtaja jooksul alates kauba üleandmisest, mille ostja on ise vedajaga kokku leppinud.
  • Teenus ei kehti tarnimata pakendite käitlemise kohta.

VII. Teenuse üleandmine

  • Teenuse üleandmine kolmandale isikule ei ole võimalik.
  • Teenuse üleandmine kehtib ainult juhul, kui teenuse osutamise raames saadetakse ostjale asenduskaup ja see kaup on transpordi käigus kahjustatud.

VIII. Teenuse kasutamine ja teenuse lõpetamine

  • Teenust osutatakse kauba ostjale üleandmisel.
  • Kui ostja on tarbija, nõustub ta teenuse osutamisega enne 14-päevase taganemisperioodi möödumist ilma põhjendusi esitamata.ja tunnistab, et isegi kui ta kasutab seda seadusest tulenevat õigust pärast kauba üleandmist, ei ole tal õigust teenuse hinna tagastamisele.
  • Lacnepostreky hüvitab ostjale teenuse hinna juhul, kui ta ei täida oma kohustust kaebuse lahendamiseks ettenähtud tähtaja jooksul.

Bratislavas 20.12.2022